Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě.
Provozovatel obchodu: on-design s.r.o.
Sídlo společnosti: Pelíkovická 762, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou
Provozovna společnosti: Na Perčtýně 325, 46001 Liberec
IČ: 04434323
Datová schránka: 6zi9hjx
Zapsána: Zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 36303
Telefonní kontakt: +420 487 989 303
E-mail: info@on-design.cz
1. Všeobecná ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.on-design.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího. Je-li kupující v postavení podnikatele, mohou se pro vztah mezi ním a prodávajícím uplatnit jiné podmínky, které jsou blíže popsány v tomto dokumentu.
1.2 Provozovatelem internetového obchodu je společnost on-design, spol. s r.o., IČ: 04434323 se sídlem Pelíkovická762, 463 42 Hodkovice na Mohelkou, sp. zn. C 36303 vedená u Krajského soudu v Ústí na d Labem. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
2. Vymezení pojmů
2.1 Spotřebitelská smlouva – je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně podnikatel.
2.2 Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu zboží nebo poskytuje služby. Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který je podnikatelem.
2.3 Kupující – spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Výňatky z těchto zákonů najdete pod touto částí obchodních podmínek.
2.4 Kupující – podnikatel je kupující, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání souladu s § 420 Občanského zákoníku. Pro úpravu vztahů mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem se nepoužijí zvláštní ustanovení o prodeji zboží spotřebiteli s výjimkou ustanovení § 2160, které se výslovně uplatní pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem. Dále se pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem nepoužijí ustanovení o Smlouvách uzavíraných distančním způsobem a smlouvách uzavíraných mimo obchodní prostory (část čtvrtá hlava I díl 4, oddíl 2), zejména potom ustanovení § 1829 a násl. Občanského zákoníku). Pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem se výslovně vylučuje ustanovení § 1924 Občanského zákoníku; kupující – podnikatel nemá nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů při reklamaci. Kupující – podnikatel dále nemá nárok na náhradu škody, která byla způsobena vadným výrobkem v souladu s § 2943 Občanského zákoníku, bezvadným výrobkem, při montáži nebo instalaci výrobku či jakkoli jinak v příčinné souvislosti s výrobkem. Pro vztah mezi Kupujícím – podnikatelem a prodávajícím se neuplatní zákon o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
2.5 Kupní smlouva – Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. K uzavření kupní smlouvy nedochází odesláním objednávky kupujícím prodávajícímu. Kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Uzavření kupní smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí stanovených občanským zákoníkem je ve smyslu ustanovení § 1726 občanského zákoníku vyloučeno. Prodávající dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3) občanského zákoníku vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách
2.6 Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Po dokončení objednávky bude kupujícímu zasláno e-mailové potvrzení této objednávky. Součástí tohoto potvrzení je text obchodních podmínek a Zásad ochrany osobních údajů ve znění účinném ke dni uzavření kupní smlouvy. Za okamžik uzavření kupní smlouvy se považuje okamžik potvrzení objednávky prodávajícím.
2.7 Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována v souladu s příslušnými právními předpisy za účelem jejího úspěšného splnění, případně za dalšími účely (více v Zásadách ochrany osobních údajů), a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.
2.8 Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit údaje v již vystaveném daňovém dokladu (faktura). Údaje v daňovém dokladu (faktura) je možné měnit jen v případě, kdy zákazník zboží ještě nepřijal a nezaplatil.
2.9 V souladu se zákonem č. 542/2020 Sb., o výrobcích s ukončenou životností, jehož účelem je předcházení vzniku odpadu z vybraných výrobků a na nakládání s výrobky s ukončenou životností, Prodávající provádí zpětný odběr použitého elektrozařízení od svých zákazníků určeného k ekologické likvidaci.
2.10 Všechny recenze na www.on-design.cz pochází od ověřených nakupujících. Každý Kupující obdrží na e-mail, uvedený při odeslání objednávky, unikátní odkazu pro udělení recenze, a to ve vztahu ke konkrétnímu zakoupenému Zboží. Pro jeden zakoupený produkt lze zadat jen jednu recenzi.
3. Dodání zboží
3.1 Objednané zboží doručujeme dle velikosti a váhy obchodním balíkem České pošty nebo smluvní přepravní službou. Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 2–10 pracovních dnů. Ve výjimečných případech, nebo pokud není zboží skladem, může být dodací lhůta i delší, o čemž bude kupující bezodkladně po zjištění této skutečnosti vyrozuměn. Místo dodání je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu.
3.2 Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Při převzetí zboží od přepravní služby, resp. pošty, si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že obal je poškozen, uveďte tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby, pošty. Prodávající je povinen obstarat objednané zboží v dohodnuté lhůtě. Nestane-li se tak, kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit.
3.3 Prodávající zajišťuje dopravu pouze na území České a Slovenské republice. V případě, že si Kupující přeje zaslat zboží do zahraničí, bude mu vypracována individuální cenová kalkulace dopravy.
3.4 Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Ceny dopravy jsou uváděny bez DPH. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu.
3.5 Jednotlivé způsoby dopravy jsou nabízeny dle aktuální dostupnosti a s ohledem na kapacitu a dojezdové možnosti. Všechny nabízené způsoby dopravy a jejich aktuální ceny a podmínky naleznete na stránce doprava a platba.
4. Platební podmínky
4.1 V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na písemné nebo e-mailové objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za sjednanou cenu dle platně uzavřené smlouvy. Pokud bude cena měněna, zákazník potvrdí, že změnu bere na vědomí a souhlasí s ní, a to stejným způsobem, jakým byl o této změně vyrozuměn.
4.2 Platební podmínka – základním způsobem provedení platby je platba v hotovosti při předání předmětu plnění, případně též možnost využití dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny níže. V případě, že zákazník zvolí platbu předem, prodávající vyčká s odesláním zboží až do splnění povinnosti zákazníka provést platbu. Provedením platby se rozumí připsání celé částky dle smlouvy na účet prodávajícího.
4.3 Zboží zůstává do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího. V případě stornování objednávky nebo její části ze strany dodavatele jsou peníze nebo jejich příslušná část obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak.
4.4 Veškeré změny a změny cen na internetovém obchodě jsou vyhrazeny. Cena je platná v době objednání.
4.5 Všechny způsoby plateb a jejich aktuální podmínky naleznete na stránce https://www.on-design.cz/doprava-a-platba/ .
4.6 Na základě volby kupujícího prodávající dodá zboží na místo a způsobem, který kupující určí v objednávce. Kupující je povinen si takto dodané zboží převzít.
4.7 Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy kdykoliv před expedicí zboží, a to bez jakéhokoliv postihu, na lince 485 989 303 anebo mailem na adrese objednavky@on-design.cz.
4.8 Prodávající potvrzuje, že výrobky jím dovezené nebo distribuované, na něž se vztahuje zák. č. 22/1997 Sb. ve smyslu nařízení vlády č. 173/1997 a 179/2001, jsou v souladu s těmito nařízeními. Prodávající prohlašuje, že výrobky jím dovezené nebo distribuované, které přicházejí do styku s potravinami, vyhovují zákonu č. 258/2000 Sb., a vyhláškám MZ ČR 38/2001 Sb., a 186/2003 Sb, a dále pak Nařízení Evropského parlamentu a Rady ES 1935/2004.
4.9 V případě, že provozovatel platební brány, přes kterou se platba uskutečňuje, sdělí prodávajícímu, že má podezření, že došlo ke zneužití platební karty, která byla použita k platbě, platba online platební kartou nebude umožněna. Platba bude možná pouze v hotovosti nebo na dobírku.
Právo odstoupení od smlouvy
5. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, který je spotřebitelem
5.1 V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní ode dne uzavření smlouvy.
5.1.1. Pokud se jedná o zakázkovou výrobu (zakázkovou výrobou se rozumí taková výroba jehož motiv, byl navržen či dodán zákazníkem), nelze zboží měnit či vracet v rámci 14 denní lhůty.
5.2 Je-li předmětem závazku koupě zboží, končí lhůta uplynutím čtrnácti dnů ode dne, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme zboží, nebo
a. poslední kus zboží, objedná-li spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně,
b. poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
c. první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu.
5.3 Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. j) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží.
5.4 Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
5.4.1 Nejpozději 14. den musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
5.4.2 Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Pro urychlení vyřízení odstoupení od smlouvy vyplňte údaje uvedené ve formuláři, včetně uvedení čísla objednávky.
5.4.3 Zboží doručte zpět na vlastní náklady na adresu on-design s.r.o., Na Perštýně 325, 46001 Liberec, nebo využijte služby Zásilkovna, DPD (jak postupovat), a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží nepřebíráme osobně, proto jej prosím zasílejte výhradně prostřednictvím přepravní společnosti.
5.4.4 Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
5.5 Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, nebo dle dohody převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.6 Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích. Prodávající je oprávněn započíst částku představující náhradu škody, která mu vznikla užíváním zboží v rozporu s § 1833, na kupní částku.
5.7 Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.
5.8 Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.9 Pokud jste své zboží vyzvedli na provozovně on-design s.r.o., při odstoupení od kupní smlouvy dodržujte prosím následující body:
5.9.1 Nejpozději 14. den odešlete prodávajícímu projev vůle o odstoupení od smlouvy.
5.9.2 Zboží doručte zpět na vlastní náklady na provozovnu, na které jste zboží zakoupili, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
5.9.3 Zboží, které budete vracet v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu. Zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi.
5.9.4 Peníze za zboží vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byly přijaty.
5.9.5 Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích. Prodávající je oprávněn započíst částku představující náhradu škody, která mu vznikla užíváním zboží v rozporu s § 1833, na kupní částku.
5.9.6 Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.
5.9.7 Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.13 Kupující není oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy ve smyslu ust. § 1837 občanského zákoníku:
5.10.1 o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy
5.10.2 dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy
5.10.3 dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla ujednána v době uzavření smlouvy s tím, že dodání je možné uskutečnit až po uplynutí třiceti dnů a jejichž skutečná hodnota závisí na výchylkách trhu nezávislých na vůli podnikatele
5.10.4 o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám
5.10.5 dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím
5.10.6 o neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby
5.10.7 dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil
5.10.8 dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil
5.10.9 dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání
5.10.10 o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období
5.10.11 uzavírané na základě veřejné dražby podle jiného zákona, které může být spotřebitel fyzicky přítomen
5.10.12 o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4.“.
5.11 V případě, že kupující uhradil objednávku prostřednictvím online platební metody (platební karta online nebo PayU) a dojde ke zrušení objednávky nebo odstoupení od kupní smlouvy, vyhrazuje si prodávající právo poukázat finanční prostředky zákazníkovi zpět stejným způsobem na stejné číslo účtu, ze kterého byla platba hrazena.
5.12 V případě, že spotřebitel učinil objednávku, která obsahuje zhodnocení potisku viz bod 13. VOP, nelze na zboží uplatnit právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní ode dne uzavření smlouvy v souladu s § 1829 občanského zákoníku.
6. Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele/prodávajícího
6.1 Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, resp. není možné dodat prodávajícímu zboží od dodavatele prodávajícího za původně udávanou cenu, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné, než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá).
6.2 Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na místo čtyř; o jednu cifru nižší cena (např. při udávání ceny „vypadne“ jedna číslice); zjevně nízká cena zboží (např. o 50 % nižší cena, než je pro tento druh a typ zboží obvyklé, aniž by u zboží bylo uvedeno, že se jedná o výprodej či o jinou slevovou akci); a jiné zjevné chyby v psaní, zjevné chyby v popisu zboží, obrázku atd., nebo v případě zjevně mylné informace podané operátorem zákaznického centra.
6.3 V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu
v nejkratším možném termínu a to do 14 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího.
6.4 Kupující – spotřebitel je oprávněn zakoupit pouze takové množství, které odpovídá běžnému chodu domácnosti. Zboží, které nakupuje Kupující – spotřebitel, není určeno k průmyslovému či profesionálnímu užití. Zboží, které nakupuje Kupující – spotřebitel, není určeno k dalšímu prodeji. Pokud Kupující – spotřebitel objedná nebo zakoupí takové množství, které neodpovídá běžnému chodu domácnosti, nebo prodávající usoudí, že bude použito k dalšímu prodeji, je prodávající oprávněn objednávku zrušit, a v případě, že byla objednávka potvrzena, je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, a to bez jakýchkoli dalších nároků kupujícího.
6.5 Výše uvedená ustanovení se analogicky použijí i pro zrušení (stornování) objednávky a analogicky se taktéž uplatní pro deklaraci výše slevy při různých slevových nebo marketingových akcí.
6.6 Důvodem k reklamaci není, pokud jde o rozměry, gramáž a/nebo srážlivost Zboží doručeného na základě Kupní smlouvy, rozpor s Kupní smlouvou do výše ± 5% hodnoty uvedené v Kupní smlouvě, odchylky v barvě nebo zapouštění barvy o 2 stupně na stupnici šedi a o hodnoty ± 7% uvedené v Kupní smlouvě, odchylky v barvě nebo zapouštění barvy o 3 stupně na stupnici šedi v případě produktů Piccolio. Důvodem k reklamaci není dále případ, pokud stanovené hodnoty poměru vláken u směsných produktů dosahují odchylky ± 3% uvedených v Kupní smlouvě.
6.7. Veškeré fotografie zveřejněné na webu a eshopu www.on-design.cz jsou ilustrační a odlišnost odstínu barvy zobrazovaném na e-shopu nemůže sloužit jako podklad pro reklamaci. Prodávající nezaručuje přesnost skutečných barev produktů či Zhodnocení a barev, které zákazník vnímá v závislosti na použité obrazovce a zvolené konfiguraci displeje.
7. Práva z vadného plnění
7.1 Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat návod k použití či návod na obsluhu a případné záruční podmínky a následně se těmito informacemi důsledně řídit,
v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí, což může mít za následek nemožnost domáhat se svých práv z odpovědnosti za vady. Doba pro uplatnění práv z odpovědnosti prodávajícího za vady začíná běžet převzetím věci kupujícím.
7.2 Kupující je v souladu s § 2104 povinen zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství.
7.3 V případě, že Kupující – podnikatel neoznámí vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči po přechodu nebezpečí škody na věci zjistit, pozbývá právo na odstoupení od kupní smlouvy.
7.4 Kupující není oprávněn postoupit práva z odpovědnosti za vady a práva ze záruky (byla-li záruka poskytnuta) třetí osobě.
8. Doba pro uplatnění práv z vadného plnění
8.1 Při prodeji spotřebního zboží je stanovena doba pro uplatnění práv z vadného plnění v délce trvání 24 měsíců, může však být prohlášením Prodávajícího nebo třetí osoby, na jeho obalu či reklamě stanovena delší. Pokud je poskytována záruka, prodávající určí podmínky a rozsah záruky formou prohlášení v záručním listě či zvláštními obchodními podmínkami, a není-li tak určeno, uplatní se na vzniklé vady ustanovení Občanského zákoníku. Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním či na vadu, kterou způsobil kupující nebo třetí osoba.
8.2 Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, může kupující spotřebitel vytknout vadu, která se na nich vyskytne nebo projeví v době dvou let od převzetí. Má-li být plněno po dobu delší dvou let, má kupující spotřebitel právo z vady, která se vyskytne nebo projeví v této době.
8.3 Kupující – spotřebitel má při uplatnění práv z odpovědnosti z vadného plnění tato práva:
8.3.1 právo na bezplatnou opravu zboží nebo právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti. Kupující –spotřebitel smí uplatnit pouze takový způsob odstranění vady, který není nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího.
8.3.2 Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
8.3.3 Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy,
a. pokud prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil
b. se vada projeví opakovaně,
c. je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
d. je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
8.3.4 Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
8.4 Vyskytne-li se u zboží prodaného kupujícímu –podnikateli vada, má se za to, že kupní smlouva byla porušena nepodstatným způsobem a při uplatnění práva z vadného plnění se postupuje podle § 2107 Občanského zákoníku.
9. Reklamace (Práva z vadného plnění)
9.1 V případě, že reklamaci uplatnil Kupující – spotřebitel, bude reklamace včetně odstranění vady vyřízena a spotřebitel o tom bude informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Prodávající vydá spotřebiteli při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena.
9.2 V případě, že jsou práva z vadného plnění uplatněna kupujícím – podnikatelem, není prodávající povinen vyřídit reklamaci ve 30 dnech. Reklamace bude vyřízena ve lhůtě určené příslušným dodavatelem dané značky.
9.3 V případě vady věci tedy může kupující uplatnit právo na reklamaci zboží může zaslat na naše reklamační oddělení: on-design s.r.o., Na Perštýně 325, 46001 Liberec. Pro podrobnější informace se můžete obrátit přímo na naše zákaznické centrum 487 989 303. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu vadu zboží bez zbytečného odkladu poté, co se projeví.
9.4 Pokud budete mít dotaz ohledně stavu Vaší reklamace, obraťte se na infolinku 487 989 303 nebo zašlete dotaz na email: objednavky@on-design.cz.
9.5 Kupující – spotřebitel má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů nezbytně vynaložených k tomuto odstoupení.
10. Ochrana osobních dat
Informace o ochraně osobních údajů je zde Zásady ochrany osobních údajů.
11. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
11.1 Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno s) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.
11.2 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
12. Spotřebitelské akce a VIP program
12.1 V případě, že se kupující účastní spotřebitelské akce, ať již samotným nákupem, ke kterému dostává dárek či další produkt za zvýhodněnou cenu, souhlasí s podmínkami této akce, které jsou vždy viditelným způsobem prezentovány v internetovém obchodě prodávajícího. Kupující dále výslovně souhlasí s tím, že v případě, že není plně svéprávný, zanikne mu nárok na vydání dárku či dalšího produktu za zvýhodněnou cenu (tedy nebude uzavřena kupní smlouva ohledně dalšího zvýhodněného produktu), jestliže je takovým dárkem či dalším produktem za zvýhodněnou cenu alkoholický nápoj, tabákový výrobek a jiný obdobný výrobek, popř. výrobek nebo produkt, který není vhodný pro osoby mladší 18 let.
12.2 V případě, že se kupující účastní spotřebitelské akce, kampaně nebo jiné podobné akce (dále jen "akce"), jejímž principem je získání dárku buď k nákupu nebo jako odměna za účast v akci nebo jako výhra v akci nebo jakkoli jinak obdobně, není tento dárek předmětem kupní smlouvy a kupujícímu tak nevznikají práva z odpovědnosti za vady týkající se předmětu daru. Prodávající nenese odpovědnost za vady daru.
12.3 Prodejce může pořádat spotřebitelské akce, při kterých zařadí kupujícího do takové akce na základě uskutečněného obchodu. Pokud Kupující nakoupí zboží v určité, předem stanovené výši, obdrží od Prodejce slevový voucher na příští nákup v hodnotě určené Prodejcem, a to prostřednictvím e-mailové zprávy (obchodního sdělení). Přesná pravidla s konkrétními informacemi jsou Prodejcem předem uveřejněna na webových stránkách internetového obchodu Prodejce.
12.4 Prodejce založil VIP program, do kterého může zařadit kteréhokoli Kupujícího, jestliže vyhoví interním požadavkům na zařazení do VIP programu (uskuteční nákup zboží
v určité hodnotě). Prodejce bude o této skutečnosti Kupujícího informovat prostřednictvím e-mailové zprávy (obchodního sdělení).
13. Zhodnocení textilu
Zhodnocením nazýváme provedení potisku, výšivky či jiné požadované úpravy na textilu.
13.2.
Korekturou se rozumí grafický návrh provedení Zhodnocení, který zahrnuje velikost, barevnost a způsob technologie Zhodnocení. Bez odsouhlasení korektury a splnění definovaných podmínek Kupujícím není možné přistoupit k provádění Zhodnocení v dohodnutém termínu a dodací lhůta se prodlužuje v závislosti na okamžiku odsouhlasení Kupujícím.
13.3.
Kupující prohlašuje, že má veškerá autorská práva a vlastní ochranné známky pro značky, loga, texty, aj., které chce použít, což je nezbytností pro vytvoření zakázky. Kupující bere na sebe plnou zodpovědnost za zneužití značky, loga, textu aj., na která taková práva nemá a ani nevlastní jejich ochranné známky.
13.4.
Při provedení Zhodnocení na textil je třeba počítat s odchylkou umístění v rozmezí +- 1,5 cm v osách X a Y, s ohledem na vlastnosti materiálu.
13.5.
Z technologických důvodů se v případě provedení Zhodnocení připouští, aby u části textilu došlo ke znehodnocení při provádění Zhodnocení. Nepřesáhne-li množství znehodnoceného textilu 2 % z celkového počtu textilu k provedení aplikace, nevzniká Kupujícímu právo na dodání chybějících kusů. V tomto případě nebude Kupující hradit domluvenou cenu za Zhodnocení, jež neobdržel.
Přesáhne-li množství znehodnoceného textilu 2 % z celkového počtu textilu k provedení Zhodnocení, Prodávající zajistí dodání náhradního zboží nebo s Kupujícím dohodne kompenzaci.
13.6.
Záruka se nevztahuje na poškození způsobené nadměrným nebo nevhodným užíváním (např. mechanické opotřebení způsobené nevhodným zacházením), zanedbáním péče o zboží (např. zničení potisku žehličkou). Kupující bere na vědomí, že zboží je nutné prát na doporučenou teplotu naruby a bez použití agresivních přísad pracího prášku.
13.7.
V případě opakovaných objednávek může dojít k barevným odchylkám nebo změnám Zboží v důsledku výrobní technologie.
Potisk/ výšivka důležité informace ZDE
V Liberci 24. 1. 2025
Aktuální obchodní podmínky: